Умови гарантії

Чому наші клієнти завжди задоволені?

Вся продукція має сертифікати відповідності. Наші виробники використовують високоякісні і надійні матеріали, які оберігають Ваш комфорт.

Ми постійно стежимо за новими технологіями наших постачальників і робимо їх доступними для Вас.

Ми гарантуємо високу якість нашого товару.

На кожний із представлених в каталозі продуктів існує гарантійний термін, з яким Ви можете ознайомитися. Якщо Ви не знайшли якоїсь позиції, Ви можете зв’язатися з нами по телефону 068 717 1712.

Наші співробітники завжди готові Вам допомогти.

Гарантійне обслуговування здійснюється за умови правильно заповненого гарантійного сертифікату, де має бути вказане найменування товару, потужність, дата продажу, а також печатку фірми-продавця або документ, що підтверджує факт купівлі товару.

Повернення товару здійснюється протягом 14 днів за умови цілісності упаковки і продукції.

Куди звернутися за гарантійним обслуговуванням?

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 місяців до 240 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Адреси і телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

Якщо у вашому місті немає сервісного центру, який обслуговує товар, ви можете звернутися до нас за адресою: м. Київ, пр. Магнітогорський, 1, телефон для зв”язку 068 717 1712. 

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації