Умови гарантії
Чому наші клієнти завжди задоволені?
Вся продукція має сертифікати відповідності. Наші виробники використовують високоякісні і надійні матеріали, які оберігають Ваш комфорт.
Ми постійно стежимо за новими технологіями наших постачальників і робимо їх доступними для Вас.
Ми гарантуємо високу якість нашого товару.
На кожний із представлених в каталозі продуктів існує гарантійний термін, з яким Ви можете ознайомитися. Якщо Ви не знайшли якоїсь позиції, Ви можете зв’язатися з нами по телефону 068 717 1712.
Наші співробітники завжди готові Вам допомогти.
Гарантійне обслуговування здійснюється за умови правильно заповненого гарантійного сертифікату, де має бути вказане найменування товару, потужність, дата продажу, а також печатку фірми-продавця або документ, що підтверджує факт купівлі товару.
Повернення товару здійснюється протягом 14 днів за умови цілісності упаковки і продукції.
Куди звернутися за гарантійним обслуговуванням?
На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 місяців до 240 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси і телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру, який обслуговує товар, ви можете звернутися до нас за адресою: м. Київ, пр. Магнітогорський, 1, телефон для зв”язку 068 717 1712.
У яких випадках гарантія не надається?
Гарантія не надається, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації